Skip to main content

Veel gestelde vragen

Bestellen

Kan ik ook cadeaubonnen bij jullie bestellen?

U kunt onze cadeaubonnen aanschaffen via onderstaande link.

Cadeaubon aanvragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn besteling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

– iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.

– BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alle bestellingen worden na betaling indien voorradig direct geleverd. Op werkdagen voor 16:00 besteld en betaald, volgende werkdag in huis.

Hoe werkt betalen middels creditcards?

Je kiest in het bestelproces voor de creditcard provider waar je mee gewenst te betalen. Als extra voordeel zijn je creditcard bestellingen verzekerd (dit is afhankelijk van de voorwaarden bij de creditcard maatschappij). Wij accepteren Mastercard, Visa, American Express en Carte Blue.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De kosten voor het bezorgen betreffen:

Nederland

< €500 euro – € 7,50 per bestelling
> €500 euro – Gratis verzekerde verzending via UPS

België

Per bestelling € 15,- verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Mits een product op voorraad is en deze voor 16:00 is besteld, dan word de bestelling de volgende dag geleverd. Anders word deze pas de dag er op meegenomen in de verzending.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Ieder product met de mogelijkheid om in de winkelmand te plaatsen is direct leverbaar. Zodra een product uitverkocht is kan deze niet besteld worden in de webshop. Twijfelt u of de voorraad toereikend is dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan levert de bezorger je pakket af bij de dichtstbijzijnde pakketshop . Via een kaartje in de brievenbus wordt aangegeven bij welke pakketshop je pakket achtergelaten is.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van de bezorger.

Afhalen

Waar is Outdoorliving4you gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Montfoort. Dit ligt vlakbij Utrecht. Ons exacte adres is:

Kampeerstoelen4you.nl
Krekenburg 7
3417 MH Montfoort
Nederland

Wat zijn de openingstijden?

Je kan je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00 uur.
Wanneer onze live chat actief is zijn wij meestal ook op locatie aanwezig. Maak dan even een afspraak via de chat.

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de bezorgopties voor ‘Afhalen in Bilthoven’. Bij de betaalmethode kies je voor ‘Bankoverschrijving’.

Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je contant betalen. Er is ook een pinautomaat aanwezig.

Ik twijfel nog tussen twee artikelen, kan ik bij jullie de artikelen ook eerst bekijken?

Ja dit is geen probleem, in onze showroom en in de webshop kun je de producten bekijken. Je kan ons ook altijd even contact via contact.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, oorspronkelijk als mogelijk en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Ja enkel de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Ben je dus niet tevreden over je aankoop geef dit dan aan via onze klantenservice, en volg de retour procedure gevolgd wordt

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode van één jaar in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden na ontdekking van het defect, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.

Zit uw antwoord er nog niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.